Facebook page

joi, 1 octombrie 2009

Bratara corsage " Fleurs d'Amour-perle ivoir, cristale swarovski, cabochon pink opal harlequin, cristale cehia, margele toho











Bratara corsage realizata pe suport imbracat in satin bordeaux pe care am aplicat dantela in aceeasi culoare , flori lucrate manual din panglica subtire de satin rosu, cu cabochon pink harlequin opal, margelute toho hyacinth ,floricele realizate din satin , organza, perle ivoir,cabochon roz deschis satinat cu crini. Dantela este cusuta cu cristale cehia ,fatetate de 4 mm in culori de roz, lila, mov cu efect AB. Floarea centrala este o orhidee de tul pe care am aplicat cristale swarovski rai centrul este reprezentat de in cabochon pink opal.Latimea bratarii este de 6 cm si se potriveste unei incheieturi intre 17 -20 cm . Se poate purta ridicata pe mana ( vezi foto). Bratara este delicata si usoara ca o floare, feminina si plina de detalii. Nu cred ca am reusit sa surprind frumusetea detaliilor.

INDISPONIBIL

Un comentariu:

  1. Acesta bratara este absolut superbaj! Mai precis toate accesoriile sunt fenomenale! Eu nu am gasit accesorii pentru bijuterii din metal atat de frumoase, de aceea m-am limitat la ce am gasit pe piata...sau am improvizat! Astept comentariul tau pe
    http://marasquin-marasque.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere