Facebook page

miercuri, 6 octombrie 2010

The Bride




Ei da si dupa cum v-am promis am de gand sa va fac cunostinta cu domnisoara care,saptamana ce tocmai s-a incheiat ,  avea sa spuna " da" . Inainte de marele eveniment am fost contactata de aceasta draguta domnisoara cu rugamintea de a lucra bijuterii potrivite rochitei de mireasa. Zis si facut. M-am gandit la un set colier, bratara si cercei de inspiratie anii '20-30. Dupa ce le-am postat am fost rugata intr-un comentariu sa postez poze cu mireasa purtand bijuteriile. Si ca sa completez imaginea miresei trebuie neaparat sa o aducem pe scena si pe nasa ei, care fie vorba intre noi , a fost o splendoare. A purtat un set bratara si cercei lucrat bineinteles de subsemnata.
Asa ca nu o mai lungesc si las sa intre in scena fetele nu inainte de a le felicita si de a le multumi pentru ocazia oferita de a-mi aduce si eu contributia .
Pentru o vizualizare mai buna va atasez si linkurile:
http://www.filedenunta.ro/albume-de-nunta/album-de-nunta-monica-si-bogdan


http://www.flickr.com/photos/52539088@N05/5056404203/in/set-72157624982073877/
http://www.flickr.com/photos/52539088@N05/5057038446/in/set-72157624982073877/
http://www.flickr.com/photos/52539088@N05/5056421599/in/set-72157624982073877/
 Out of respect for my foreign visitors who obviously don't speak romanian I will shortly translate what I  wrote.

So,   a fortnight ago a young lady asked me to create some bridal jewelry for her wedding dress.I had decided to recreate the 20's trend.   After they were ready I post them on my blog. Someone wanted some photoes with the bride in the flash to see how the jewelry fit with the dress. A promise  is a promise. So I did. Both the bride and the godmother were stunning and I believe they diserved to be in the spotlight.
Oh I forgot to mention that the godmother as well was wearing a bracelet and a pair of earings made by me.
I won't beat about the bush any longer and I will let you enjoy the photos. I concluded my post by thanking the girls for giving me the opportunity to create for them.
For a better view  of the photos you can copy paste the links above.

3 comentarii:

  1. Felicitari sincere! Pentru minunatele bijuterii create, dar si pentru cele doua doamne care au fost, la randul lor, minunate purtandu-le.

    RăspundețiȘtergere
  2. Monica ( The Bride)8 noiembrie 2010 la 15:31

    Multumim mult pentru gandurile frumoase lui julyeenne si mai ales multumim foarte mult Mihaelei, pentru bujuteriile create pentru noi ( pentru nasa si pentru mine), ne-am simtit deosebite purtandu-le.

    RăspundețiȘtergere