Facebook page

joi, 9 iunie 2011

Set toca si posetuta plic




Pentru serbarea de astazi care are ca tema dragostea pentru natura manifestata prin reciclare si prezervarea florei , a trebuit sa pregatesc o costumatie evident in ton cu tema propusa. Rolul ei este anotimpul toamna( o toamna plina de povete ). In ciuda faptului ca nu am timp mai deloc si parca nu mai reusesc sa-mi gasesc ritmul, am reusit sa lucrez din folie izolanta de parchet o poseta plic decorata cu conuri de brad ( pictate si dichisite in prealabil), trandafirasi din organza, ambalaj pentru flori si evident frunze de toamna pastrate frumos de fata mea si furate de mine de la colectie ( evident de dragul artei). Pe cap va purta o toca lucrata din carton , pictat si dansul, garnisita cu voaleta din ambalajul minunat de flori, conuri, frunze ,trandafiri din satin si organza.Sper sa placa iar fetita mea sa arate ca o toamna a la Grace Kelly :)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu