Facebook page

sâmbătă, 28 februarie 2015

Brosa camee-satin,organza,sidef alb,margele Cehia,toho,delica,margele firepolished

Brosa realizata cu camee rasina roz prafuit / ivoir 25x18 mm, margele toho lavender ,roz prafuit,argintiu,margelute delica bronz cu finisaj auriu si cupru,picaturi toho alb perlat,margele super duo,petale sticla Cehia ,margele firepolished,trandafir sidef alb,satin,organza.Baza de brosa este argintata,filigranata,rotunda ,cu ac prevazut cu sitem de siguranta.Dimensiune baza 60 mm Dimensiune brosa 60x75 mm.




2 comentarii:

  1. buna seara,
    v-am trimis un email acum ceva timp in care va rugam sa-mi dati niste informatii despre o pereche de cercei vazuti pe blogul dumneavoastra;deoarece nu am primit raspuns v-am scris aici sa va intreb daca totusi emailul meu a ajuns la adresa dumneavoastra. Simona

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua! Brosa este 110 lei .Mailul meu este mboproiu@yahoo.com.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere