Facebook page

luni, 7 septembrie 2009

Bratara catusa Ruby -Fuchsia lace agate, cristale, perle cultura , margelute sticla si miuki
























Bratara realizata pe suport de cupru ( incheietura 17-20 cm) imbracat in satin roz fuchsia cusut cu margelute miuki, cristale opalescente fatetate roz,rondele ,lacrimi si margele patrate de fuchsia lace agate ce alcatuiesc partea centrala, cristale biconice negre (terminatia bratarii), margelute de sticla, perle de cultura lavender si somone cu care am dantelat marginea bratarii. Bratara este bogata dar aerisita, structurata, simetrica. Am lucrat foarte mult la ea dat am reusit sa redau ceea ce mi-am propus. Combinatia de negru cu roz inchis este minunata iar perlele parca pun sub reflector jocul de culoare.
PRET: 200 Ron
INDISPONIBIL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu