Facebook page

joi, 24 septembrie 2009

Colier " Glimps of Heaven"- aqua chalcedony, margele impletite , margele fire polished fatetate,cristale swarovski,sarma aurita







Colier la baza gatului 42 cm , realizat pe sarmulita aurita cu aqua chalcedony, margele fatetate fire polished ( jablonex) bleu,auriu satinat,champagne, margele florale impletite ( fiecare margea contine aprox 90 de margelute). Piesa centrala este reprezentata de un pandant de alama antichizata, pe care am montat swarovski strass aurora borealis si deep blue, brioleta de aqua chalcedony, margele fire polished.Colierul poate fi purtat cu cerceii candelabru ( lacrima swarovski Pacific Opal).



INDISPONIBIL

Un comentariu:

  1. wow imi place imi place!! Foarte fain, felicitari :) Imi plac culorile, combinatiile. De unde iti procuri margelele? Vreau sa fac si eu ceva de genul, mai trebuie pandant si cred ca l-am si gasit la Opitec. Felicitari, ai niste bijuterii de milioane. Succes!

    RăspundețiȘtergere